Doelgroepdata

Doelgroepadressen!

Wil je een groep consumenten gericht bereiken dan kan je met onze Doordrop-selectietool de juiste adressen selecteren:

Kies uit o.a:

  • Koop- of huurwoningen
  • Gezinssamenstelling
  • Woningwaarde
  • Inkomen
  • Sociale klasse
  • Leeftijd

Download hier de lijst met beschikbare kenmerken en zie hieronder een filmpje van hoe de selectietool werkt!

Vergroot het scherm voor een betere zichtbaarheid!

Klik hier voor direct advies>>


Dashboard Meseda!

Zit je liever zelf achter de knoppen en laat je meerder keren per jaar drukwerk verspreiden? Dan kom je in aanmerking voor een licentie van ons dashboard Meseda.  Je kan met dit dashboard de doelgroep van jouw klant inzichtelijk maken en folders gericht op bezorgwijk, op postcode of zelfs geadresseerd (aan de bewoners van) laten bezorgen.

Binnen het online dashboard werkt je middels diverse modules naar doelgroepgerichte campagnes. Lees hieronder meer over de functionaliteiten binnen de verschillende modules. Deze functionaliteiten zijn gericht op het effectiever en efficiënter inzetten van de mediavormen huis-aan-huis, direct mail en e-mail. Wij richten het dashboard voor je in met enkel de gewenste modules en functionaliteiten.

Huis-aan-huis module

Binnen de huis-aan-huis module kunnen alle nationale distributienetwerken, -vormen en -niveaus worden aangesproken, ook binnen één campagne. Stel verspreidgebieden samen op basis van geografische selecties of dekking van regionale krantentitels. De module biedt overzicht op de realtime status en details van orders. Middels de ticketmodule kan de bezorgkwaliteit worden bewaakt. Bij het plannen van een huis-aan-huis campagne met meerdere vestigingen of voor meerdere doelgroepen, kan gebruik worden gemaakt van de ‘indruk’ functie. Hierbij kan het verspreidgebied voor iedere folderversie separaat worden samengesteld en beheerd.

Postcodesegmentatie 

Met de segmentatiemodule lokaliseer je een doelgroep binnen het verspreidgebied en krijg je gedetailleerde inzichten in het bereik hiervan. Middels een selectietool kunnen kenmerken eenvoudig worden gecombineerd in en/of relaties. Er zijn meer dan 250 socio-demografische en lifestyle consumentenkenmerken beschikbaar. Vergelijk het doelgroepbereik op verschillende verspreidniveaus en kies voor een gewenst(e) bereik of verspreidoplage, waarbij je de verspilling minimaliseert. Klik hier voor de doelgroepkenmerken waarop je kunt segmenteren.

Direct Mail module

Met de segmentatiemodule lokaliseer je een doelgroep binnen het verspreidgebied en krijg je gedetailleerde inzichten in het bereik hiervan. Middels een selectietool kunnen kenmerken eenvoudig worden gecombineerd in en/of relaties. Er zijn meer dan 250 socio-demografische en lifestyle consumentenkenmerken beschikbaar. Vergelijk het doelgroepbereik op verschillende verspreidniveaus en kies voor een gewenst(e) bereik of verspreidoplage, waarbij je de waste minimaliseert. Klik hier voor de doelgroepkenmerken waarop je kunt selecteren op adresniveau!

Klik hier voor het informatie over het dashboard!